Veelgestelde vragen

Blader door onze lijst met veelgestelde vragen en krijg snel de antwoorden die je nodig hebt.

Via vacatures kun je bij ons solliciteren. Als je dat gedaan hebt, komen jouw gegevens automatisch terecht bij de juiste persoon bij Beercoo. Kom je in aanmerking voor de functie? Dan nemen we contact met je op en volgt een kennismakingsgesprek. In dit gesprek maken we ook afspraken over een eventueel vervolg.

Volg hiervoor de volgende 4 stappen:

  1. Ga naar vacatures en zoek je baan.
  2. Open de vacature en kies voor “ik wil deze baan”.
  3. Vul je gegevens in en voeg je cv toe.
  4. Kies voor “Aanmaken” en jouw sollicitatie komt terecht bij de juiste persoon bij Beercoo.

Wij doen ons best om vacatures binnen 3 weken te vervullen.

Bij open-sollicitaties duurt dit traject meestal langer. We bewaren je gegevens tot er een vacature vrijkomt. Heb je binnen 6 maanden niets van ons gehoord? Dan raden we je aan om een nieuwe open-sollicitatie te sturen.

De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO voor het schoonmaak- en glazenwassersbedrijf. Daarbij is je salaris afhankelijk van de functie, je leeftijd, werk- en branche-ervaring en je opleiding. Bij Beercoo krijg je ook vakantiegeld, pensioen en een eindejaarsuitkering.

Ben je benieuwd naar wat je bij Beercoo kunt verdienen? Op de pagina salaris & vergoedingen lees je hier meer over.

Ja, dat kan. Als er vakantiewerk, bijbanen of studentenbanen zijn dan staan bij de vacatures. Vakantiewerk hebben we meestal in de periode van april t/m augustus.

Ja, dat kan zeker. Studenten van verschillende opleidingen kunnen bij ons terecht: financieel/administratief, personeelszaken/HRM, marketing/sales en facilitair.

Je kunt hiervoor het beste bellen met (010) 521 97 57.

Vanaf je 18e kun je schoonmaakwerkzaamheden verrichten. Wij zorgen bij jonge collega’s altijd voor de juiste begeleiding. Bijvoorbeeld door een meer ervaren collega.

Als je vrijwel direct na het aanmaken van je sollicitatie een e-mail ter bevestiging krijgt, dan kun je er zeker van zijn dat die goed ontvangen is. Krijg je geen bevestiging van ons? Controleer dan je ‘SPAM-box’ of je ‘ongewenste berichten’ of de bevestigingsmail daar misschien in terecht is gekomen.